donderdag 28 juli 2011

Sri Lanka 2011

Eindelijk.... de zakken zijn zo goed als ingepakt. Enkel het fotomateriaal nog, maar dat heeft Carl dit weekend nog nodig voor Suikerrock.
Hebben nog enkele kilo's over zodat we toch wat spullen extra terug kunnen meebrengen ;-)!
Ik wil het vooral luchtig houden om mijn schouder deze keer niet te overbelasten. Het zal meer rondreizen zijn dan vorig jaar, dus licht reizen is zeker aan de orde.
We hebben voor onze eerste nacht toch maar een guesthouse geboekt en de mensen daar voorzien vervoer vanuit de luchthaven. Iets duurder dan de gewone bus, maar na een nachtje vliegen zien we er eigenlijk een beetje tegenop om meteen het hele busgedoe erbij te nemen. Eerst van de luchthaven naar de bushalte, dan naar Colombo, en dan vijf uur naar Anuradhapura.
Wijselijk het besluit genomen om ons aan de luchthaven te laten ophalen en te laten rijden.... zo kunnen we misschien toch ook iets meer van de omgeving meepikken.
De diertjes worden dit weekend allemaal naar hun bestemming gebracht en daarvoor zet ik morgen alles al klaar.
Zondag ook nog heel even genieten van mijn twee meisjes die terug komen van kamp, kort maar krachtig. En nog eens even noteren wat ze graag hebben als souvenir ;-) een lijstje vol waarschijnlijk, dus die 13 kilo die ik nog over heb zal goed van pas komen!

keep you posted!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Joke & Carl