dinsdag 19 juli 2011

Sri Lanka 2011 (thuis)

Zo, het eerste blogje van de volgende reis is een feit.
Voorbereidingen moeten nog volop beginnen, want eerst zorg ik ervoor dat er twee indianenmeisjes vlotjes op chirokamp kunenn vertrekken.
Het lezen over Sri Lanka is wel al gebeurd en heeft bij mij een onrustig gevoel achtergelaten...
Zoveel te zien op zo een korte tijd!!!!
Het probleem is dat ik niet echt een planning kan opmaken zolang ik niet echt weet hoe vlot het land te bereizen valt. In Laos ging dit veel vlotter dan verwacht en konden we eigenlijk meer zien dan op de planning stond. Dus heb ik gewoon op de kaart de plaatsen aangeduid die we graag willen zien en rest zien we daar dan wel. Go with the flow!
Het is een land opgedeeld in cultuur in het Noorden, die je zeker moet zien en natuur in het Zuiden, die we zeker willen zien! En dan heb je het centrale gedeelte met de theeplantages, dat we zeker ook niet onberoerd mogen laten. Dus, we zullen ons zeker niet vervelen in de twee weken Sri Lanka!
De volgende dagen zal je de voorbereidingen kunnen volgen....
geniet ervan!
zoals je ziet..... veel te veel willen zien!!! Hopelijk kunnen we over elk rood kringetje een blogje schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Joke & Carl