zondag 15 juli 2012

Nieuw-Zeeland 2012 (aftellen)

Nog minder dan een weekje en we zijn weg! Tot die vaststelling kwam ik gisteren. Bewust had ik alle reisgidsen aan de kant gelegd om niet té overplannen! Go with the flow, dat is ons motto! Maar nu nog zes dagen, vijf eigenlijk..... en ik krijg plots het gevoel dat er nog zoveel te doen is... dat er nog niks voorbereid is.
Lichte paniek overvalt me en ik ben me er van bewust dat de volgende dagen goed vol zullen zitten. Wassen,  verzamelen, inpakken, uitpakken, inpakken, uitpakken en dan hopelijk definitief ingepakt zijn :-)!
De meisjes zijn net terug thuis en ook voor hen wordt het nog even druk.... ik wil genieten van de korte periode dat ze thuis zijn, maar ook voor hen moet er gepakt worden. Ze vertrekken een paar uur voor ons op chirokamp, dus het wordt een weekje pakken en stressen.
Maar... alles komt goed, daar ben ik van overtuigd. Straks eens een lijstje maken wat ik zeker niet mag vergeten, morgen wassen en strijken en kijken wat er nog moet gekocht worden. Dat "kopen" daar kijken de meisjes alleszins al naar uit.... voor een dagje shoppen zijn ze altijd te vinden.
De opvang voor de diertjes is al geregeld, ons vervoer naar de luchthaven ook. Hier voor alvast een dikke dankjewel aan "oma en opa" en Patrick.
De reisgidsen zal ik ook maar teug uit de kast halen om alles nog eens op te frissen. Van het reisbureau kregen we onlangs alle papieren netjes in een boekje toegestuurd. Ik moet zeggen dat we tot nu toe nog geen spijt hebben dat we via hen geboekt hebben. Alles verloopt vlot en duidelijk. Bij elk pakje dat we van hen krijgen zit wel een verrassing: een verrekijker, een reisgids, een stekker, .... je zou bijna al hopen op de volgende enveloppe :-)

Zaterdagnamiddag staan we dus op Zaventem om dan aan onze tweedaagse reis te beginnen. 25 Uur zitten we op het vliegtuig, wachttijden tussen de vluchten niet meegerekend.
Ons traject: Zaventem - Londen - Singapore - Sydney - Christchurch


Maar de eerste stop wordt zowiezo: Starbucks!

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen deze week en de bijhorende reisstress!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Joke & Carl