donderdag 19 juli 2012

Nieuw-Zeeland (nog twee keer slapen)

Zo, alles begint eindelijk een beetje in de plooi te vallen. De kinderen hun koffers zijn klaar voor een 10-daags kamp, alles wat moet opgeladen worden is opgeladen, kabels, laders, stekkers, boekjes, kaarten, papieren.... alles ligt klaar. De koffers zijn zo goed als klaar, enkel nog een beetje een mix maken van onze spullen per reistas.... you never know dat er één van de twee koffers spoorloos raakt. En Carl zijn onderbroeken dragen zie ik niet echt zitten! :-) Hij die van mij ook niet vrees ik :-).
Vandaag brengt Carl onze twee kleinste huisgenoten naar zijn ouders. Anna en Roger kunnen daar dan weer heerlijk genieten van het schouwspel en zijn dan eindelijk hun zak verzamelde wc-rolletjes kwijt. Nouga mag morgen mee met oma en opa, die komen hier nog een afscheidje doen.... en poeske mag zaterdagochtend op logement. Die voelt de bui al enigszins hangen, heb ik de indruk.
Ik ga zo dadelijk nog een bezoekje afleggen naar de mutualiteit, dan moeten de belangrijkste papieren nog ingescand worden, het fotogerief nog even checken en we zijn klaar.
De reisstress slaat hier met momenten toch even toe..... ik ga zo dadelijk nog eens even bellen naar Best of Travel, het reisagentschap waarmee we de vlucht en de camper geboekt hebben voor wat laatste info.... dat is het voordeel aan zo een bureau natuurlijk. Hopelijk valt de rest ook allemaal mee en krijgen we geen spijt dat we niet zelf alles geregeld hebben, maar dat denk ik niet want tot nu toe is het daar echt wel dik in orde!
Voor de eerste nacht Christchurch toch maar al enkele adresjes van campings dicht bij de luchthaven opgezocht, zodat we niet meteen te ver moeten rijden na de vermoeiende reis.

Ziezo, waarschijnlijk morgen meer nieuws en meer stress!! :-)

http://www.amberpark.co.nz/index.html

1 opmerking:

  1. Wens jullie een fantastische reis! En kijk vol nieuwsgierigheid uit naar jullie eerste reisverhalen! X leentje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie! Joke & Carl