woensdag 25 augustus 2010

LAOS/THAILAND 2010 (Zaventem)

Terug thuis!!!
Na een 14 uren vliegen, zijn we gisterenochtend geland in Zaventem. Patrick is ons daar komen ophalen, waarvoor onze dank!
Toch even wennen zo..... alles uitpakken, post openmaken, winkelen,..... terug naar het gewone leventje.
Poes gaan ophalen, maar die was er nog niet helemaal klaar voor. (de gastvrouw wou nog een afscheidsfeestje bouwen ;-) ) Die halen we zo dadelijk dan op.
Nouga gaan ophalen.... die was helemaal ready to go!!
Straks ook de kindjes weer thuis.... zaaaaaaaaaaaaaaaaalig!!!!
Alles begint zijn gewone gangetje te gaan. Carl is druk in de weer met de foto's en ik met de was ;-).
De foto's zullen dus gauw op de blog en vooral op de website te bewonderen zijn.
Ik kan alleszins zeggen dat ik van mijn eerste Azië-reis met volle teugen heb genoten!!!!!
Ik wil hierbij toch één iemand eventjes speciaal bedanken: Lieveke, bedankt voor de drie wondermooie weken!!!! Ik heb elk moment gekoesterd en alles opgeslaan op mijn harde schijf!
Je hebt mijn reis alleszins een mooie meerwaarde gegeven door je gezelschap!!! Bedankt!!!!

Joke



1 opmerking:

  1. Zoveel mooi weet we hebben er samen met jullie mee van kunnen genieten, het riep bij ons ook dat heerlijke vakantiegevoel op!
    Jullie verhaal en de fotoreportage maken het af!
    Bedankt om zoveel mooi te delen, we zullen het zekers nog kunnen gebruiken !

    Patrick & Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie! Joke & Carl