dinsdag 3 augustus 2010

LAOS 2010

Binnen een paar uurtjes is het dan eindelijk zover! Patrick komt ons straks halen om ons naar de luchthaven te brengen (waarvoor onze welgemeende dank). De kindjes zijn goed vertrokken, Nouga logeert bij moe'tje en va'tje, poes voelde zich ook direct op haar gemak bij haar gastvrouw en zelf de twee hamsters zijn op logement ;-).
Deze morgen nog gauw de laatste zaken in orde gebracht, alle batterijen en laders opgeladen, muziek op de Ipod gezet, en nog een uitstapje naar de AS Adventure gemaakt.
Heb een hoes meegebracht voor rond de rugzak, makkelijker voor op de band in de luchthaven en ik kan hem ook gebruiken als regencover. Hopelijk hebben we die niet te vaak nodig.
We hebben deze nacht tegen alle verwachtingen in lekker geslapen en het stressgehalte in huis valt best nog mee :-).
Op aanraden van Patrick heb ik de eerste nacht in Chiang Mai toch maar de Awanahouse gereserveerd. Zo zijn we daar toch al zeker van een rustige eerste nacht.
We hebben nog wat adresjes opgezocht van dierenopvangcentra en organisaties die daguitstappen organiseren zodat we toch het één en ander al kunnen plannen.
Ik kijk al uit naar de aankomst in de luchthaven, de vlucht, kortom alles dat erbij hoort. Voor mij begint de vakantie als we de deur hier dicht trekken. Carl kijkt tegen het hele verplaatsingsgedoe een beetje op.... voor hem begint de vakantie pas als de zakken in het hotel gedropt zijn. Wat er dus op neer komt dat ik een dagje langer verlof heb als hem :-D!

sàwàddi,
Carl en Joke

3 opmerkingen:

  1. Prijs u gelukkig Jo met dat dagje 'extra' verlof, ik begrijp Carl super goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heuuu ik dacht dat we voor de poes ging zorgen, als ik het goed lees is poepoes ook weg op vakantie!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er maar van he,dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie! Joke & Carl