vrijdag 23 juli 2010

LAOS 2010

Vandaag mijn laatste inenting gaan halen en ben helemaal safe nu om aan de reis te beginnen ;-).
De medicijnen om mee te nemen staan ook al klaar en ben stilletjes aan mijn wat-neem-ik-mee lijstje aan het opstellen.
Voor de rest lijkt het nu echt afwachten. De boeken zijn gelezen, de vluchten zijn gepland, het verblijf ligt vast, visa zijn aangevraagd.... en eigenlijk wil ik bezig zijn...
Ik wil me al helemaal onderdompelen in het vakantiegevoel, maar er is niks meer te doen. Enkel afwachten dus. Deze week gaat langer lijken dan eender welke vakantieperiode. En als juf heb ik wel enige ervaring met vakantieperiodes ;-) dat zijn dan weer de voordelen van het beroep.
Me concentreren op de koffers van de meisjes dan maar. Die vertrekken op chirokamp en moeten ook een heleboel meenemen.
Zoals het een goede planner als mezelf betaamt, heb ik nu waarschijnlijk het gevoel dat alles te traag voorbij gaat en ik niks meer te doen heb, om dan de twee laatste dagen in paniek te schieten omdat ik nog van alles moet doen.
"Laos... grote paniek!" luidt het dan op de blog. :-)
Vandaag de sfeer al eens gaan opsnuiven op de luchthaven toen ik vrienden ben gaan ophalen die terugkwamen van reis en ik moet zeggen dat het sfeertje daar wel vroeg naar meer....
Vertrekkende mensen, mensen die met een glimlach op hun gezicht terugkwamen van een deugddoende vakantie... jaja... binnenkort lopen we er ook tussen!

keep you posted!

2 opmerkingen:

Dank je voor je reactie! Joke & Carl