donderdag 29 juli 2010

LAOS 2010

Het begint te korten.... nog vijf nachtjes.
Vandaag leek het dichterbij dan ooit. Nog eens naar Dendermonde gereden om dag te zeggen tegen familie en vrienden voor het vertrek. Voelde net of ik morgen al op het vliegtuig zou zitten.
Mijn rugzak staat wonderbaarlijk al helemaal klaar, die van Carl bijna ;-).
De kinderen hun kampzakken staan ook al enkele dagen te blinken in de gang. Die mag ik morgen wegbrengen, een dagje vroeger dan de meisjes zelf. Eén keer die goed vertrokken zijn, heb ik weer een inpakzorg minder. Heb elke lijst al 48 keer overlopen om te zien of ze niets vergeten zijn.
Nu nog 100% genieten van de kinderen voor ze zaterdagmiddag de bus opstappen.
Ik denk dat Nouga ofwel de reisstress begint te voelen, ofwel helemaal onder de indruk is van haar nieuw kapsel, want die is de laatste tijd héél rustig.
Carl heeft vandaag alle nodige papieren afgeprint en alles netjes gelabeld in onze docs. Nog even gebeld om onze reisverzekering te checken en alles blijkt in orde te zijn. We kunnen met een gerust hart vertrekken. Of toch met een kleintje....??

6 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik heb net van Carl verhalen gehoord over jouw rugzak en dat je plaats te weinig hebt om alles in op te bergen ;-)
    Eén goeie raad => smijt 2/3 de van al die stuff er al maar terug uit want dat ga je toch niet gebruiken.
    Buiten wat medicijnen voor noodgevallen, zonnecrème en een zeer beperkt aantal kleren heb je niks nodig. Wassen doen ze ginder voor een prikje.
    Jullie gaan een fantastische reis tegemoet, daaraan twijfel ik geen seconde.
    Ik wens jullie heel veel plezier en kijk vol verwachting uit naar het verslag van jullie avonturen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. plaats te weinig? heb nog plaats over?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. groot zijt ge niet hé ;-) kunnen eens een poging doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hanske,
    heb met veel plezier jouw blog gelezen van Laos en genoten!!! De tips neem ik mee ;-)daar is nog plaats voor in de rugzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs een madame met een 'groot hart' heeft af en toe t klein hartjes gevoel !! Hoort bij de 'vakantiespanning' meiske ! En natuurlijk zit uwe rugzak vol, waarschijnlijk heb je de helft van Carl bij ! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie! Joke & Carl